شادمانی بی سبب ...

خرید بک لینک
هرکار ک میکنم خوابم نمیبرههر وقت که بشکنمهر وقت ک طعم شکست رو بچشمگریم نمیادالانم شکسته امخیلی سختگریم نمیاد اصلا ...ولی خوابمم نمیبره ...چند روز پیش بود ک خواستم بیام یه پست کوتاه بزارم ... شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 2:32

خیلی اوضاع یجوریه .... نمیفهمم... از یه طرف دوست دارم هرچه زودتر تموم بشه این اوضاع مزخرف و از ی طرف دوست دارم ب دیرترین شکل ممکن بگذره تا بتونم بیشتر بخونم ...چند روز پیش کلاسا تموم شد ۶غروب بود اوم شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 2:32

صفحه بندی